სილამაზისა და ჯანმრთელობის საკითხები.
გავნიხილოთ სილამაზის ცვალებადი განმარტებები- რომლებიც გამუდმებით იცვლება სილამაზის და ჯანმრთელობის პროდუქტების ინდუსტრიის გავლენის შედეგად. როგორც ჩანს, რეკლამები არის მთავარი მოთამაშეები სილამაზის განსაზღვრაში- კოსმეტიკური, კანის, თმისა და გასახდომი პროდუქტების პოპულარიზაციის მიზნით.
სილამაზესთან დაკავშირებული საზრუნავი გოგონებში სოციალიზაციის პროცესის დროს ყალიბდება. მედია მნიშვნელოვან როლს ასრულებს სილამაზის მნიშვნელობის გაგებაში.
მედია გავლენას ახდენს და ცვლის ქალების აღქმას მათი სხეულისა და იმიჯის შესახებ. საპასუხოდ კი ქალბატინები ცდილობენ მიაღწიონ სილამაზის
სხვა საფეხურებს, როგორც ეს არის წარმოდგენილი მედიით. ამან შეიძლება გამოიწვიოს საკუთარი
სხეულითა და გარეგნობით უკმაყოფილება. ან პირიქით, რეკლამას შეუძლია ქალები წაახალისოს,
როგორც მოდური ტენდენცია, ან აირჩიონ პლასტიკური ქირურგია სილამაზის გაუმჯობესების
მცდელობაში.
დღეს ქალები უფრო მეტად ზრუნავენ სილამაზეზე, ვიდრე ჯანმრთელობაზე. ამ
ტენდენციაზე შესაძლოა გავლენა იქონიოს რამდენიმე ფაქტორმა – სოციალური პროცესები,
რეკლამებისა და მასმედიის როლი, მოდის ინდუსტრიის ადგილობრივი და გლობალური
ტენდენციები და უცხოური კულტურული პრაქტიკის მიღება.
სილამაზისადმი აკვიატებულობის ამტკიცებს მრავალი კვლევა,
ქალბატონებს კი მოვუწოდებთ ჯანმრთელობის გაუმჯობესებაზე იზრუნონ.
მასალის გამოყენების პირობები